پازل باز

تکه های پازل ذهن من و تو

وبلاگ معروف داشتن یا تولید محتوای خوب؟

طبق عادت ثابت زندگیم که رفتارهای خودمو بررسی میکنم و دنبال ریشه اون رفتار میگردم، توی خیلی از بررسی هام به "میل به شهرت" رسیدم! مثل ساختن همین وبلاگ که شاید تهش برسه به اینکه دوسدارم یه روز وبلاگ یا سایت معروفی داشته باشم.

هممون میدونیم که کسی مشهور میشه که چیزی مثل توانایی یا تفکری خاص برای عرضه کردن داشته باشه. منم مشهور شدم! اما تو یه جامعه کوچیک بنام "فک و فامیل" . طعم خوبی نداشت و هنوز هم از یه سری جوانب اذیت کننده ست. اما با وجود ناخوشایند بودنش برای این میلِ به شهرت پاسخگو بوده. اونجا بود که فهمیدم میل قلبی و درونی من به خود شهرت نیست. شهرت فقط یه معلوله. چیزی که منو سمت خودش میکشونه علت هست. یعنی اون چیزی که باعث مشهور شدن میشه. مثلا پزشک مفید و فعال بودن، کشف درمان یه بیماری مزمن، ریشه کن کردن فقر! نویسنده حرفه ای شدن و ...

داشتن وبلاگ معروف و سرآمد نیست که منو خوشحال میکنه، بلکه "تولید محتوای خوب" هست که این عطش رو رفع میکنه.

شهرت تاثیر زیادی رو زندگی آدم میذاره و از بدتریناش اینه که وقتی کسی در کانون توجه قرار میگیره، حریم خصوصیشو از دست میده و احساس امنیت و آرامش کافی در زندگیش نخواهد داشت. و موارد دیگه ای از این قبیل باعث شدن که خودِ مشهور بودن و دیده شدن در نظرم کوچیک بیاد و فقط بدنبال علت ها باشم.

هرچند به علت که برسی،دیگه گریزی از معلول نیست!

شما جواب بدید:)) خود مشهور بودن یا علتش؟ یا هردو؟ یا هیچکدوم!


نوشته شده توسط: عاطفه عیالبار تراب


سلام
شاید جالب باشه براتون که همچین سوالاتی هم همیشه توی ذهن من بوده..
و توی بعد بزرگتر و هم‌چنین مسائل دیگه اینجور به خودم جواب میدادم که اون کاری که اون لحظه دارم انجام میدم هدف اصلیه (ینی حتی علت ها هم خودشون معلولن؛ هدفن!) و اگر این معلول های کوچیک تونستن منو به اون معلول اخری برسونن که چه بهتر ...
اون چیزی که شما ازش به اسم علت بیانش کردین به نظر من خود معلوله و اون هدف نهایی فقط بخشی از مسیریه که قراره طی بشه..
خیلی جالب بود دیدگاهتون. دیدم باز تر شد و فکرم مشغول تر... 
ممنون که نظر دادین 
شهرت طلبی ذاتا ویژگی بدی نیست، اینکه آدم  از طریق نویسنده شدن، پزشک خوبی شدن و ریشه کن کردن فقر بخواد بش برسه یه صفت خوب و مفیدیه  ولی اگر ادم حاضر باشه واسه مشهور شدن هر کار بدی انجام بده اون موقه یه صفت ناپسنده.
منم دوس دارشتم ادم خیلی مشهوری بشم ولی خب هیچوقت نشدم الانم دیگه ادم مشهور درونمو ول کردم. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پازل باز
کسی که با پازل ها سر و کار دارد
ذهن من و تو شبیه یه پازله، هرکی با تعداد قطعات متفاوت
میخوام بنویسم و با نوشتن،علی رغم زیاد کردن تعداد قطعات پازل ذهنیم،نظم بدم بهشون تا جلومو بهتر ببینم.
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پیوندها

Copyright 2018 Puzzle Baz | All Rights Reserved