پازل باز

تکه های پازل ذهن من و تو

دل نویس

از پشت پنجره

دید میزنیم کوچه را  

منی ک تشنه ی یک عابرم 

دوربینی که از این کادر تکراری خسته است 

و چوبی ک مجبور است بنویسد 


کوچه را هم خاک گرفته 

مثل دل من و لنز آن و ذغالِ این

 

همگی در جست و جوی یک تغییریم

اما نه آنقدر جسور 

که پسر بچه ی آدامس فروشِ سرِ کوچه هست 



کوچه دلش میخاست پل چوبی میبود

وسط جنگلی سرسبز

مخاطبِ عکاس های دوربین به دست


و دوربینی ک حاضر است تن به حقارت بدهد

در دست خبرنگاران عکس از سیاستمداران بگیرد


و چوبی ک  خیانت را ترجیح می دهد

امیدوار است روزی دسته ی یک تبر شود 


من اما

تکبر و حقارت و خیانت را 

رهسپار همان کوچه و دوربین و چوب ها میکنم

و همچنان به انتظار می نشینم

از پشت پنجره

دید میزنم کوچه را

من تغییرِ زیباتری را انتظار میکشم ...


#عاطی_بانو

زیبا بود👏👏👏
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پازل باز
کسی که با پازل ها سر و کار دارد
ذهن من و تو شبیه یه پازله، هرکی با تعداد قطعات متفاوت
میخوام بنویسم و با نوشتن،علی رغم زیاد کردن تعداد قطعات پازل ذهنیم،نظم بدم بهشون تا جلومو بهتر ببینم.
کلمات کلیدی
آخرین مطالب
آرشیو مطالب
پیوندها

Copyright 2018 Puzzle Baz | All Rights Reserved